2008/07/03

Om att sväva på moln.

I dag har jag varit på en utflykt.
Och jag hade som mål att besöka ett kafé många sagt många gånger att jag bör besöka.
Och i dag.
Äntligen.
Det tog bara tre år så har jag besökt det.

Jag skriver mer om den saken en annan gång för jag är så euforisk att jag egentligen vill skriva enbart med versaler och använda minst fem utropstecken efter varje mening.
Jag ska lugna mig och sen ska jag berätta.

Här är i alla fall en anledning till varför jag svävar på moln SE SÅ UNDERBART UNDERBAR DEN ÄR OCH DEN ROSA FÄRGEN OCH DEN FINA SPETSEN OCH DE SYDDA VECKEN OCH
ja nej ni ser ju.
Det går inte hålla inne med versalerna för SÅ FANTASTISKT HAR DET VARIT.
FEM UTROPSTECKEN!!!!!

2 kommentarer:

fröken lila sa...

ja du, nu saknas det bara information om var du hittade den och hur lite du betalade för den=) vilken underbar finfin klänning!!!

Joanna sa...

den informationen hade jag tänkt berätta i det inlägg som får handla om min utflykt.
när jag lugnat ner mig så att det inte blir så många versaler.

men det var inte så lite som det brukar.
även om det fortfarande var billigt och värt.
hade det varit lika billigt som det brukar hade jag köpt ungefär ALLA klänningar som fanns där.