2007/11/08

Om förtydligande.

Somliga fattar inte vad jag menar.
Jag tror jag antar för mycket att saker säger sig självt.

Därför.

Instruktionsblad till nedanstående inlägg angående Christian Diors höst- och vinterkollektion av Galliano:
- Samtliga bilder är från samma modevisning.
- Ja, den svarta dräkten hör till samma kollektion som den hysteriska barock-klänningen och de lila pufftygerna.
- Färgskalan? Ingen direkt röd tråd eftersom i princip alla färger finns representerade.
- Som om alla kläder inte var nog så kommer kläddesignern och visar med sitt eget klädval att allt han skapat förmodligen är en stor ansträngning i återhållsamhet för egen del.

Hmm. Det var nog allt.
Det var vad jag ville påpeka så humoristiskt men jag gjorde det väl för subtilt.
Nästa gång ska jag skriva ut haha och göra smileys.
Nej jag skojar.
Något sådan skulle aldrig falla mig in. Haha : D *ler* (gud jag kräks)

Inga kommentarer: