2008/01/29

Om Britney Spears.

Hej världen.
Hej Britney.

Jag tänkte rädda dig nu.

Rädda dig med kläder för jag är så bra på det visst.

Och för att du säkert inte har de kläder du har för att du tycker de är snygga.

För man kan väl inte tycka de är snygga?


Nej men allvarligt ha på dig det du trivs bäst i.

Jag vill bara visa några alternativ.
Du får till och med behålla de där cowboybootsen du har på många bilder jag sett av dig.

Så att du känner dig lite hemma.

Britney goes Joanna vs. Britney goes som hon är.

Jacka från Chloé.
Kjol från Richard Nicoll.
Väska Roberto Cavalli.
Leopardmönstret (överraskning) matchar de där bootsen lite grann, får dem att fungera lite mer.

Bilder från www.brownsfashion.com, www.net-a-porter.com, www.makemeheal.com.

1 kommentar:

iLLi sa...

Jag hoppas att Brittney läser din blogg Joanna!! Så många gånger jag (och förmodligen resten av världen!)tänkt på att hon behöver hjälp.
Att klä på sig.
:-P