2008/04/28

Om en portfölj.



Bedårande och roligt halsband från Locher's.

Nu vet jag iof inte vad jag tycker om tidningens innehåll.

Lite förkastligt må jag väl säga.

Men det blir roligt för det är så oväntat och jag skulle bära det och folk har frågat mig om jag är laestadian pga uppsatt hår, långa ärmar och pärlhalsband på karaokebar.
Och sagt att de nog skådat igenom mig att jag är en liten ulv i fårakläder att jag så snällt står där i mina prydliga klänningar på repetitionerna och inte säger mkt (nej för jag lyssnar på vad dirigenten säger) och sedan ändå kan dansa på borden på fester.
Och så skulle de då tycka att jag hade ett så rart litet halsband och oh får jag se vad som finns i det, nämen?
Oväntat.

Men det hade lika gärna fått vara en jakttidning eller kanske Offside.
Lika oväntat, lika roligt.
Mindre förkastligt.


Bild från www.lochers.com.

Inga kommentarer: