2008/04/04

Om fredags-outfit. Om bajs-kläder.


Inte riktigt min stil.

Men jag tycker ändå det är rätt snyggt.

Den återkommande etno-trenden.
"Etno".
För jag gillar egentligen inte riktigt det ordet.

Men det är kläder från Topshop numera berättigar jag mitt frekventa Topshop-användade i fredags-outfiten inte bara med att de har så lämpliga bilder att använda sig av när man vill sätta ihop en egen outfit utan även att de numera fraktar till Sverige.
Innan dess var det lite frustrerande faktiskt.
Att finna vackra plagg och skor och väskor och dylikt.
Och inte kunna köpa.
KÖPA KÖPA KÖPA.
Som att det är det allt handlar om.

Eller vänta förresten.
Armbandet i trä med lite guld i är från Asos.

Nåja.
Varning för färgernas möjliga bajs-associationer.


Bilder från www.asos.com och www.topshop.com.

Inga kommentarer: