2008/08/21

Om lila och plisserat och om broscher.

Något jag verkligen.
Verkligen verkligen verkligen (man anar hur mkt jag verkligen menar detta, se så många verkligen jag måste använda).
Gillar.
Är som följer:
Klänningar
Lila
Plisserat
Broscher.

Så kvällens kläder från i går var helt enkelt toppen.
En lila plisserad klänning jag köpte på Myrornas i Umeå i måndags.
Och två broscher från Noa Noa.

(Jo.
Jag har även tappat min kamera i backen.
Rakt ner på Storgatan i Arvidsjaur när jag skulle smita över vägen utan att det var övergångsställe.
Den har lite svårt att fokusera nu, vi får se om den hämtar sig.
Det kan ha blivit kvar någon kamerabit på Storgatan, och då blir den väl aldrig riktigt sig själv igen.)

2 kommentarer:

Drömma-Lotta sa...

Jag skrev ett långt inlägg ang din mormor förut idag.
Men nu lyckades jag tydligen aldrig skicka det...

Så jag skickar bara en kram!
Ge det tid.
Kärlek,

Lotta

Joanna sa...

tack fina du.
det värmer att få såna små ord i såna här stunder.
kram.