2008/11/21

Om dagen.



I dag har jag gjort en flash-film.
Jag kan inte flash och det tog mig hela förmiddagen.

Nej men det tog i alla fall någon timme.


Sen försökte jag styla mig själv till en ny bildbyline.

Jag är dålig på att göra sådana jag känner mig så obekväm och fåfäng.

Vilket är rätt märkligt med tanke på hur lätt jag har för att lägga ut bilder på bloggen.

Som är på mig själv alltså.


Efter det fotade jag.

Eller fotograf-Britt fotade.

Och jag stylade och tillsammans med fotograf-Britt regisserade ett modereportage.

Vi hade en mkt tjusig modell till förfogande det kan man se i tidningen om.

Precis en vecka.

En stickig tröja i lammull och kashmir, från Noa Noa.

6 kommentarer:

Miss Rascal sa...

Very pretty hair. <3

Anonym sa...

Åh Joanna, du har alltid så vackra frisyrer! Vad fint med utsläppt. Men jag förstår inte hur du orkar. Själv ids jag sällan göra något mer avancerat än att sätta upp håret i hästsvans...

iLLi sa...

Fina fina Joanna!!!!!!!! :-)

Anonym sa...

ååh vad snygg du är!

Anonym sa...

Men va fin du är! Har knappt sett bilder på dig med utsläppt hår. Därmed inte sagt att du är precis lika fin i dina fina uppsättningar =)

Joanna sa...

men tack alla!
vilka fina ord.
utsläppt hår kanske ska få komma fram ur skamvrån lite oftare ändå.

och jessika, mina frisyrer går ofta på rutin och tar ofta bara fem-tio minuter att göra.
och eftersom jag ofta har just uppsatt hår så är det nästan som att håret lägger sig så av sig självt.
skulle ju vara mkt bra om man fick sådan disciplin på håret så att man bara.
likt mary poppins.
med en knäpp med fingrarna fick det att lägga sig i en tjusig frisyr.