2008/11/30

Om nytt -lack och läpp- och om ny klänning.


I fredags.
Det var för övrigt en av de bästa fredagarna på länge jag återkommer till det.
Köpte jag en mkt Falcon Crestig klänning på Biståndsgruppen i Valbo.
Och nytt läppstift i vacker hylsa (se inlägg nedan) och nagellack som matchar.
I någon slags gammalrosa jag känner mig lite som en tant i det.

Dessutom är det någon i mitt hus.
Som röker så mkt att det tränger in i vår lägenhet.
Och när man gått från porten och åkt i hissen och sedan in genom vår dörr (det är en halv meter mellan hiss och dörr).
Stinker kläderna av rök tack för det.
Kära granne.

4 kommentarer:

Ida sa...

oh my vad grann!

Joanna sa...

why, thank you, my dear.

iLLi sa...

Wiiihow vad fin du är! :-)

Joanna sa...

men tack idalina vad glädjande att höra såna ord.