2009/11/12

Om min gröna kappa och lite till.



Den här dagen för ett år sedan.
Gladdes jag åt min gröna kappa från Kokkola och en läsare.
Hade just varit i Kokkola.

Jag hade även en gammal kofta från Gudrun Sjödén som jag övertagit.
Eller bara tagit?
Från min mamma och gröna strumpbyxor och en grön klänning.
Den senare från Noa Noa.
ALlt annat utom strumpbyxorna second hand.

Och den här bloggen förvandlas sakta från en modeblogg till en livsblogg och jag försöker lura er alla.
Genom att publicera årsgamla bilder.

5 kommentarer:

Ulrika sa...

Livsblogg med lite mode, det blir bra det också!
Hoppas att intervjun gick bra!

Fortfarande lycklig sa...

Din blogg är en av mina absoluta favoriter just för blandningen mellan mode, arkitektur, blommor, fik och liv. Jag läser och inspireras varje dag och hoppas att du känner dig så uppskattad som du är.

Och jag hoppas också att intervjun gick bra!

Pausfogel sa...

1 år gammalt, purfärskt, gammalt som gatan - det kan ju fortfarande vara ett nöje för ögat och själen att få ta del av!! Grönt är fantastiskt, finskt mode, matchande paraply och vackra väskor - jag säger inte nej till det!
Åh, jag gillar den friska fläkt som din blogg är och fascineras över inblicken i världen som förälder som din blogg, är räkna med mig bland dina beundrare.
Hur ger man komplimanger i bloggosfären?

Joanna sa...

ulrika,
tack tack det tycker ju jag också.
såna är fina att läsa.

och jo det gick bra.
tycker jag.


fortfarande lycklig,
det var verkligen roligt att höra.
du får mig att känna mig uppskattad.

det var två till och med.
den ena fick jag besked på en gång, den andra senare.
så det gick bra men riktigt hur bra vet jag inte än.

karin,
så sant så sant.
det är alltid fint med inspirerande bilder och jag är nöjd att du inte säger nej.

och hur man ger.
du gjorde det just.
för jag blev glad och smickrad och ska sova gott på den komplimangen nu.

Kristina sa...

Koftan övertogs, mamman kunde inte ha den längre.
Kram1