2009/11/18

Om skola och om rutblus.


I dag ska jag redovisa en hemsida.
Jag är riktigt dålig på att göra hemsidor.
Inte på att tänka hur jag vill hur de ska se ut eller vad de ska göra.
Men att bygga dem i Dreamweaver och få allt att fungera.
Utan att först slita av mig håret.

Och så hoppas jag att jag hinner redovisa en annan uppgift.
För en lärare en redovisning jag haft redo sedan i september.
Men som alltid fått olika förhinder att genomföras.

Och sen.
Åker vi till Sthlm vi går på begravning men stannar även över helgen.
För att vara med familjen det kan man behöva lite extra mkt.
Just efter en begravning.


Rutblusen köpte jag förra året.
När Torsten som bäst höll på i lönndom att bildas i min mage.
Bilden är från samma tid den ryms inte på mig än men den är från H&M.

Inga kommentarer: