2011/05/13

Om den nervösa fredagen.

Jaha så blogger gör oss alla nervösa och ger oss bloggabstinens.
Jag hade saker att skriva men kunde inte ens göra utkast av det.
Tomheten!



Jag bjuder på några suddiga bilder, min mobil behöver uppdateras men jag förstår inte hur.
Kameran påverkas iaf av det.

Kom till jobbet 07.15, aaah så duktig jag kände mig, solen gassade i vanlig ordning och om ni vore ens det minsta som jag.
Skulle ni nu titta på nedersta bilden och fundera över var mitt jobb låg.
Det gjorde jag en gång när jag tittade på en outfitbild hos Elin Kling.
Tänkte att hmm jag undrar var i Sthlm det där kan vara.
Först en vecka senare såg jag att det var dörren in till mitt jobb.

1 kommentar:

Klara sa...

Jag är i alla fall väldigt glad att Blogger fixat så att man äntligen kan kommentera även i de fina bloggar som har blogger, det känns som evigheter sen..

Vilka härliga färger tillsammans! :)