2011/12/16

Om de fantastiska mupp-skorna.


Det ser ut som att någon slaktat någon ur Mupparna och gjort ett par skor.
Sa min käraste, och jag tycker att de är så fina.
Så fina så fina.

Och en bra sak med min käraste är att han ytterst sällan säger något kritiskt mot mina kläder.
Och om han väl gör det, så stoppar det honom inte från att ändå ge mig det i present.
Eftersom han tycker att det viktigaste är att jag tycker om det, han skulle aldrig få för sig att skämmas för vad jag har på mig eller hur jag uppför mig.


Från Anthropologie.

4 kommentarer:

EvaP sa...

Åhhh...de skulle passa mig perfekt. Jag ska genast kolla upp.

Joanna sa...

ja eva, det skulle de verkligen.
de är vackra och stadiga.
som den bästa sortens kvinna!

Helena sa...

Bra man till en fantastisk kvinna

Joanna sa...

helena,
så måste det vara.