2012/09/04

Om barnkläder från Mini Rodini.










Jag vet kanske inte vad jag själv vill ha för slags kläder.
Men jag vet vad jag vill att mina barn ska ha – diverse plagg ur Mini Rodinis senaste kollektion, finns hos Oii barnkläder.

Exempel 1: Tigertröja till pojken som är bra på att ryta (Torsten)
Exempel 2: Duvbody i lila till bäbisen som klär i lila som ingen annan (alltså Kaj)
Exempel 3 och 4: Kattbyxor och kanintights
Exempel 5: Duvtröja åt brorsan som älskar sin bäbis
Exempel 6: Plus alla andra plagg som fanns i ovan nämnda mönster.

Slut på reklam.


(Bilder från oiidesign.se)

5 kommentarer:

Lisa sa...

Mhm, de är så himla fina. Jag villa ha allt. Vet du att de har en outlet i Midsommarkransen som är öppen på lördagar? Jag bara säger.

Joanna sa...

lisa,
jag vet inte om jag ens vill veta?
min självdisciplin klarar inte av att jag vet.
men har hört talas om den, bara inte förstått precis var den ligger.

Lisa sa...

Nä, det är inte det allra enklaste, för den ligger mitt i Västberga Industriområde. Man får kolla adressen och snirkla sig dit med kartan i telefonen. Och ibland (en av två gånger jag gått dit) så är det stängt när man letat sig fram, fast det står på hemsidan att det ska vara öppet. Då blir man (jag) ganska sur. Och så är det ju en outlet, och outletar är ju som de är. Man hittar grejer, men inte exakt de man spetsat in sig på. Och kanske inte i rätt storlek heller. Men ändå! Tycker absolut det är värt ett besök.

Äkta mannen. sa...

Jag har vetat. Men inte sagt något.

KidzShopping sa...

Snygg blogg och fiiina kläder!
Kika gärna in hos mig.

Www.kidzshopping.blogspot.com