2008/09/27

Om tunga rosor.

Jag fann ett vackert halsband av tunga rosor.
Ett kort, det ligger just runt halsen och jag tänker mig att det kommer göra sig fint till mkt enkla klänningar.

Klockan i vardagsrummet får samtliga föräldrar som är på besök att börja prata barndom.
Sin barndom alltså, inte helt osökt.

Och om två timmar åker jag till Sthlm på roligt 30-års-kalas.
Inte mitt kalas, jag får väl tacka för mig vad gäller firande för i år eller nej vänta förresten!
Nästa helg åker jag ju till Umeå, för att firas av familjen, hohoho det är inte över ännu jag kan då sannerligen knepet att suga ut en födelsedag så gott det går.
Men i alla fall: kalas. I morgon. Tomas min vän. Det blir Kul.

2 kommentarer:

Ida sa...

jag o du o amanda bör ses o fira trippelt. eftersom jag o amanda inte kommer vara i umeå till helgen. :(

Joanna sa...

jo men frågan är när det skulle ske.
jag är ju heltidsstuderande samt deltidsarbetande från och med måndag.
inte mkt tid över befarar jag.