2008/10/07

Om en ny kavaj med rött foder och snyggt randigt tyg.

På dessa bilder är jag så väldigt trött.
Jag hade åkt nattåg som skulle vara framme fem på morgonen och då stiger man ju så klart upp typ tjugo i fem.
Det vill säga.
04.40.
Fyra!
Och jag somnade halv ett och sen var tåget ändå två timmar försenat men det kan man ju inte veta när man sover och sen vaknar till bäckmörker utanför fönstret.

Och sen fortsatte jag bara att jobba när jag kom hem, sov inte alls.
Där av minen.
Klart med förklaringar nu till kavajen.

Jag köpte den på Myrornas i Umeå.
Helfin.
Rött foder!
Till och med rött foder i fickorna.
Och fina knappar och fina ränder jag älskar den och det kommer bli fint med uppkavlade ärmar så att det röda sticker fram jajjamän.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Åh! Vilket kap

Pia Wester sa...

Vilka fina bilder du tar!

Joanna sa...

tack pia! det var verkligen roligt att höra.

och malin: eller hur!