2008/10/23

Om nytt utseende.

Jag gjorde om lite grann.
Jag har alltid velat ha större bilder men inte vetat hur man ska göra jag har till och med googlat det men inte fått något svar.
Nu gav Alma mig ett bra svar.

Har dock inte kommit på ett sätt att göra samtliga bilder i gamla inlägg större, hittills har jag ändrat allt för hand och eftersom texten hamnar fel när jag gör dem större och bilderna är centrerade i de gamla inläggen och det inte blir bra i nya utseendet får jag ladda upp alla bilderna på nytt och sedan sitta och html:a mig fram till rätt utseende.
Puh.

Och perfektionist som jag är kan jag inte leva med att de gamla inläggen ser fula ut i nya utseendet.
Så jag kommer ju att sitta och pilla i en lång period framöver.
Fast jag gillar inte hur texten drar sig så långt ut i kanterna ska jag måsta html:a ytterligare en grej inför varje inlägg det kommer ju att ta sådan tid!

Inga kommentarer: