2009/10/04

Om kaneldagen.



Torsten ville kliva upp halvsju.
Vid sju lät jag honom få som han ville.
Han blev nöjd och somnade om på soffan och då.
Var jag redan uppvaknad och kunde inte somna om.
Så jag gjorde skolgrejer.

Sen vaknade han och pratade och skrattade och jag skrattade också då.

Sen gick vi en promenad vi tänkte fira kanelbullens dag.
Det fanns inga kanelbullar.
Vi fikade ändå kaffet smakade äckligt vi tycker att Spegeln borde ha öppet även på söndagar.

Mina vantar matchar löven och vi gick hem.
Jag fortsatte med skolgrejer illustrerar samtidigt som jag lyssnar på Stil i P1 (älska podcaster, bara gör det).

I övrigt: Torsten extra glad i dag skrattat mkt och pratat också.
Jobbiga grejen i onsdags kanske hinnor kvar i livmodern.
Undersökning inbokas i morgon hoppas kanske det är hinnor då finns det en förklaring.
Hoppas samtidigt inte det orkar inte (HINNER INTE) läkarbesök och medicinering.
Min kille är fin, så fin så det fattas mig inget.


Kärastes tröja, från Magnus på Spegeln
Torstens body, 25-kronors-fyndet från Åhléns
mina vantar, loppis.

Inga kommentarer: