2007/10/19

Om fredag 1.

Fredag innebär ju inte helg.
Man har faktiskt en hel dag av duktigt arbetande framför sig.

Så den här fredagen ska jag stå på moralens sida.
Och inte locka med festkläder.
Innan det ens är dags för fest.

Midjehöga byxor är snygga av två anledningar:
1. benen ser längre ut.
2. de slutar där överkroppen (oftast) är smalast.

Till det en blus i bomull.
Av det lite präktigare intrycket.
Men ändå så förtjusande.

Byxor från Oscar de la Renta, blus 3.1 Phillip Lim,
skor från Sergio Rossi och en Fendi-väska.


Till det gråskaliga.
Ett par högblanka djupröda skor och en stor och praktisk väska.


Bilder från www.net-a-porter.com.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ha! De där skorna är inte helt olika mina 180 kroners från Din Sko.
De borde jag ha på mig mer inser jag.

Anonym sa...

och sparat cirka tretusen har du också gjort.