2007/10/05

Om TGF.

Hjälp det är redan fredag igen.
Det fanns en tid då veckan för mig bara var en transportsträcka till helgen.
Eller.
Det kanske det är fortfarande.
Men på ett helt annat sätt.

Nu vill jag ha saker uträttade under veckan så jag på helgen kan känna mig nöjd.
Förut handlade det mer om att vänta ut veckan.

Fredagskläder känns ändå alltid lika roligt.
Jag har blivit galen i paljetter.
Igen.
Och jag har inte nog (går det ens ha nog?) med paljett-täckta kläder i garderoben.


Pennkjol och paljettop från Topshop. Skor och väska i rödorange
färg, bra knep när man inte vill smälta in i skuggorna.



Sobra färger från Topshop och sen PANG! röda skor. Västen
hade varit täckt av paljetter om jag fick välja, men det fanns inga.



Bilder från www.topshop.com och www.topman.com.

Inga kommentarer: