2007/07/06

Om att det är friday och I'm in love, hurra.


Äntligen fredag.
Känner man inte så även om det är semester?
Inte för att jag har någon semester.

Det är något särskilt i luften.
Folk på stan klirrar med påsar och sms om fester skickas hit och dit.

Avslappnad fest i det du hade på dig på jobbet.
Eller uppklädd nästan till tänderna.

Med en svart klänning, ja den lilla svarta den kommer nog aldrig gå ur tiden, har man förutsättningarna för båda.
Och möjligheten att till och med ändra sig om man känner för tanduppklädning i sista minuten.



4 kommentarer:

Anonym sa...

jag har ett önskemål! den här klänningen kan man inte ha om man har stor byst. eller kan och kan, men brösten ser ut som ö-kupa trots att det "bara" är dd. var finns klänningar för oss med stor byst? Tips?!

Anonym sa...

kära tutt-mamma.
jag ska tänka på saken.
och hålla utkik.

Anonym sa...

Det är inte riktigt mitt ämne, men jag vill ändå komma med ett uppmuntrande rop, även om jag inte har någon åsikt om klänningen och brösten i fråga.

Ha det fint!

Redaktör-Kristian

Anonym sa...

tack för ropet redaktör-kristian.

bröstklänningar kanske inte intresserar
män.
eller, bröstklänningar kanske intresserar många män.
men då ofta på två olika sätt.
jag tänker modernt.
jag tänker nyttjare.
och åskådare.
två olika sorters män kanske.

jag kämpar ständigt med det manliga modet.
det finns lite.
eller är det bara jag som har dåliga ögon?