2007/08/02

Om bröllop.

Folk gifter sig hit och dit.
Många gifter sig under sommaren.

Bjuden på bröllop?
Jag hade haft detta.

Om jag ville vara intressant: Beige guldskimrande klänning
från Topshop. Åttiotalsskrikande skor, Topshop, kuvertväska,
Topshop och armband av Kenneth Jay Lane, Kyss Johanna.



Och om jag velat vara mer bara tjusig utan att vara
extrem: Ljunglila klänning, Topshop. Skor i plommonrött
och väska som matchar. Båda väldigt blanka och glamourösa. Vackert
glittrande och sobert halsband av Kenneth Jay Lane, från Net a Porter.



Bilder från www.topshop.com, www.kyssjohanna.se, www.net-a-porter.com.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åååh så underbart vackra klänningar och skor och väskor, jag skulle definitivt också ha kunnat haft dessa på mig på Hannas och Krilles bröllop, fast då skulle man ha varit avvikande i det sällskapet, och det hade verkligen varit intressant.

Snart, snart när Ida har flyttat ner till Sthml så kan jag åka ner oftare och gå på dessa underbara affärer som Top Shop, Zara mfl.

Joanna sa...

jag vet.
jag vill så gärna ha.
min semesterkassa vill så gärna att jag låter bli.
vi får se vem jag väljer att lyssnar på.