2011/10/17

Om er! Och den där svindyra kragen.

Den svindyra kragen jag tog på ett sånt där gam-plock.
Sen när jag har tid för stillsamt pyssel framför radion en helt vanlig söndageftermiddag (ca 2015?) ska jag sy fast pärlor på varje spets.
Det tror jag blir fint.



Men finast av allt.
Ni!
Jag blir så glad att så många svarade på min lilla "enkät".
Och att ni dessutom gav mig så många positiva ord att jag bara kände "jag slutar aldrig!".
Sällan har det behövts så mkt som den här helgen.
Renoveringen av lägenheten äter upp hela mitt lugn och förstånd.
(Mer om det i annat inlägg.)

Tack för att ni svarade, TACK för att ni läser.
Det är verkligen roligt att få höra att så många uppskattar min blogg.
Och främst tycks det vara mina bilder ni uppskattar, så jag drar slutsatsen att jag tagit ett bra beslut när jag tackade nej till att ligga på en riktigt fin heminredningsfamiljetidnings hemsida som en av deras få bloggare.
Enbart nej för att bilderna på deras sida blir så väldigt små.
Hade varit himla fint att få tillhöra den familjen, men jag kände att bloggen handlar mkt om bilderna och då går det inte ha miniformat.

Tack tack tack och kram kram kram.

7 kommentarer:

TuvaMinnaLinn Vintage (a love story) sa...

Det låter som en fin idé du...med pärlorna, rätt vare är så händer det ska du se!
och enkäten ska förstås jag också svara på...imorn till frukosten:)

malou sa...

Alltså, jag svarade inte på din enkät, delvis för att jag känner mig som en gammal farmor (det är jag alltså också..)delvis för att jag inte riktigt visste vad jag skulle skriva. Men jag gillar din blogg, jag gillar dina vackra bilder, och läser och minns...

Joanna sa...

tuvaminna,
jag tror den kommer att bli fantastisk då.
lyx blandat med grova material, det är så himla snyggt!

tack för kommande enkätsvar också, det uppskattar jag!


malou,
du behöver inte känna dig tvingad.
men jag vet inte varför egenskapen som gammal farmor skulle hindra dig från att svara?
människor som är äldre än mig är människor som jag väldigt gärna samtalar med.
jag gillar att omge mig med folk som har livserfarenhet.
och att sådana skulle finna något utbyte i att läsa min blogg gör mig oerhört stolt!

tack för att du delar med dig.

Lillgull sa...

Jag trodde du kanske inte ville att vi gamla stammisar skulle svara på enkäten. Så jag gick och gömde mig under en filt.

Joanna sa...

hahaha mäh knäppis kom fram från filten!
fast det är klart att det kunde uppfattas så.
jag tar gärna emot svar från ALLA, det är ofantligt roligt att läsa.

Lillgull sa...

Oh tänkte säga att kragen påminner lite om en liten lagerkrans. Kul men lite skrämmande med gamplock.

Unga fröken Karlsson sa...

Ja, det låter faktiskt som helt rätt beslut tycker jag!