2007/09/14

Om som ett mode på posten.

Vänta nu.
Den rubriken har säkert alldeles för många använt för att det ens ska vara kul längre.
Eller kanske inte använt alls för det är inte ens kul?

Men i alla fall.
Posten lanserar sina nya frimärken.
29 september.
Tecknade av Stina Wirsén
.

En del riktigt tjusiga.

Somliga lite mindre tjusiga.

Jag tänker ändå köpa en rad.


Nakkna, Lars Wallin, Behnaz Aram, Ann-Sofie Back, Katja of Sweden, Gunilla Pontén, Rohdi Heintz och Carin Rodebjer.

Fatta att exempelvis Carin Rodebjer, som är en designer vars kreation avbildats, för evigt och evigt bör skicka ALL sin post med hennes frimärke.
Till kunder och företag och sånt.

Ett smakprov på mina plagg säger du? Kolla frimärket, gäsp jag vet jag är SÅ ansedd ja det är jag.


Carin Rodebjer.


Gunilla Pontén


Nakkna.


Inga kommentarer: