2007/09/14

Om sober.

Det är fredag och jag har någon slags invand reaktion att något nytt inför helgen bör införskaffas.
Då kallade vi det party-top.
Det behövde inte vara en party-top, det kunde innebära ett nytt halsband.
Men konceptet var likväl.
Pary-Top.

Min party-top för i helgen önskar jag vore en sober klänning.
Som jag kan ha till vita eller grå strumpbyxor och något annat lågmält.
Det blir ändå snyggt för klänningen.
Förlåt jag menar party-topen.
Är så fin i sig.

Eller om jag får för mig att vara glamourdrottningen nummer ett.
Lämpar den sig väl att matcha med en massa guldiga och/eller färgglada accessoarer.


Granitgrå sidenklänning från Marc by Marc Jacobs.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det är en alldeles underbar sak att göra, handla nåt på fredagen. Nagellack brukar jag köpa.
Men idag ska min snälla mamma köpa ett par svarta stövlar till mig, tror vi. Det blir mkt bra.

Joanna sa...

snäll mamma.
själv kan jag sällan ha stövlar.
mina vadmuskler är så breda.
så jag låtsas att jag inte vill ha stövlar.