2007/12/21

Om önskelistan (den ytliga).

Ja det är i senaste laget.
Ja jag förstår att ni inte hinner beställa efter något.

Men ni kan ju ha det i åtanke.
Nästa år.
Är året.
Jag fyller.
30

(det går inte ens ha punkt efter, det känns som det ska hänga i luften i åtta månader nu)
Kilklacksskor med lackrosett i raka linjer, Oli.



Vackra broscher från Marni, Net-a-porter. Så enkla
och rena, och ändå så fulla av glitter. Jag tänker 20-tal.



Flätad väska från Bottega Veneta, Net-a-porter.


Röd plisserad kuvertväska, Topshop.



Ögonfransar Chic, Make Up Store. För jag behöver,
eller jag menar jag vill vara lite mer chic till 2008.


Hudkräm All time från Make Up Store. En av de
få som verkligen fungerar på min märkliga hy.



Kenneth Jay Lane-ring. Födelsedagsringen är mer fantastisk,
men det är ändå Kenneth Jay Lane, helt underbart, Net-a-porter.


När det kommer till yta blev det en väldigt kort önskelista faktiskt.
Då ska ni se min intellektuella önskelista, hohoho.


Bilder från www.oli.com, www.net-a-porter.com, www.topshop.com, www.makeupstore.se.

Inga kommentarer: