2010/01/27

Om jag skulle välja andra.



Jag vill vara Lovisa.
För hon skriver så gudens roligt det är så hög grad av humor att jag alltid dör lite av avundsjuka.

Jag vill vara Alexandra.
För hon skriver om viktiga saker ganska ofta och tänker och sånt.
Det är coolt att tänka, jag är ofta för trött för att tänka (obs obs på bloggen alltså. I vanliga fall tänker jag väldigt ofta. Minst en gån per dag.)

Jag vill vara Karolina.
För hon fyller en modeblogg med väldigt intressanta modereflektioner.
Inte bara kläder, inte bara sånt som är fint.
Utan lite mer, lite extra.

Jag vill vara Lisa.
För hon skriver som en blandning av Karolina och Lovisa.
Intressanta nyheter och anekdoter inlindat i fyndigheter, det är så roligt att jag dör.

Jag vill vara Clara.
För hon bor i Västerbottens inland och hon gör sin egen tidning.

Jag vill vara Eleonore.
För hennes jobb verkar så himla roligt och spännande.

Jag vill vara Sophie.
För hon är så jäkla snygg i sin tuffa hårdblonda frisyr.


Bilderna är från Gamla Prästgårn i Arvidsjaur.
Jag vill varken vara en ren eller en gammal k-nug.
Men jag hade gärna haft de gula tapeterna.

2 kommentarer:

Sophie sa...

Men jösses och tackar:) kram

Anonym sa...

Hej
Det räcker att du är Joanna, kul att du är tillbaka.
Hälsn Sonja