2007/11/26

Om shoppad.

Vi har hälsat på släkt och vänner.
Vi har ätit god mat och tagit det lugnt i stor härlig föräldrasoffa.
Och vi har shoppat.
Även om det där sista vi:et är ett väldigt mkt "jag".

Vackra klänningar och glittriga jackor.
Det är helt fantastiskt och ska man visa det även om det är second hand och grejen med bloggen är att man ska kunna skaffa själv men jag tänker att det kanske kan vara som en inspiration?

Eller som ett avskräckande exempel.
Beroende på vilken smak man har.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Klart vi vill se! Alla shoppingfynd.

Joanna sa...

jag ska.
men då fick jag så dåligt samvete mot alla andra pärlor så jag började fota alla second hand-klänningar i garderoben men batterierna i kameran tog slut och nu är de på laddning och jag hinner säkert börja med nåt annat projekt innan de laddats klart.