2008/12/03

Om en 8-lista (hurra eller hur).

8 favoritprogram:
- Seinfeld
- Absolutely Fabulous

- 2 1/2 män
- Family Guy

- Grand designs
- Sverige runt
- How it's made
- På spåret


8 saker jag gjorde i går:
- Hade möte med projektgruppen
- Bestämde logga och grafisk profil
- Hann med tidiga tåget hem
- Fick hjärtsnörp över blödande armhålor i två sekunder innan jag insåg att det var ludd från klänningen

- Åt pepparkakor
- Lämnade en hög med noter till körens notbibliotek
- Tvättade håret
- Grät en lång stund över saknaden efter min mormor (fast det var nog i måndags om jag tänker efter)


8 saker jag ser fram emot:
- Ledigt
- Julpyssel både på lördag och onsdag
- Loppisrunda på lördag
- Att fin vän med pojkvän flyttar hem från Berlin och dessutom närmre mig än innan de lämnade Sverige

- Träffa familjen över nyår
- Träffa sambofamiljen över jul
- Träffa systern och hennes fina familj (när det blir är ännu ej bestämt)
- Bilda ny och helt egen familj

Inga kommentarer: