2009/06/09

Om Leanne Marshall och Project Runway.


I går såg jag slutet av Project Runway.
För att se vem som vann jag brukar inte titta på den serien.
Drama queens och tårar och snoriga näsor där alla säger att just de.
De!
Förtjänar att vinna mest av alla, vill detta mest av alla.
Tråkar ut mig.

Men ibland gör de ju himla snygga saker himla snygga plagg.
Och vinnaren den här gången.
Leanne Marshall.
Var min favorit jag skulle faktiskt vilja ha vartenda plagg.
I hennes vinnarkollektion (inklusive den skira lilla toppen hon själv bar).

Även om jag personligen föredragit.
Längre kjolar varför måste de alltid sluta högt upp på låret eller snarare.
Strax under venusberget?

Knälånga längder tycker jag är mkt tjusigare.

På hennes hemsida kan man beskåda fler vackra verk.


Bilder från www.nymag.com.

1 kommentar:

BillieB sa...

ahhh jag följde detta så länge jag hade tv, men den gjorde jag mig av med för 2 månader sen haha...blir inte förvånad att hon vann för hon var den de filmade minst just då, brukar alltid vara så haha...
jag tycker det ser mycket fint ut det där, fast jag kan hålla med om att man själv föredrar lite längre kjolar..