2012/09/22

Om vackra mockaskor på Tradera.


Om jag hade storlek 36 skulle jag köpa de här röda mockaskorna från Noa Noa.
En auktion på Tradera ute nu.
Så jäkla fina!

Jag har två par högklackade skor från Noa Noa, och den skotillverkare de använder sig av vet vad de gör.
Mkt bekväma att gå i (så bekväma som skor med hög klack kan vara alltså).

((Ja, jag drömmer mig bort på Tradera, bland Noa Noa-grejer, ja jag är ensam hemma med barnen som nu dessutom sover, ja jag kan aldrig somna (eller sällan somna) när min man är borta, väntar ofrivilligt på att han ska komma hem, det var jobbigt när han jobbade på radio och ibland slutade 01.00 och jag ändå skulle upp på morgonen och gå till jobbet.))


4 kommentarer:

Malin på pastill.nu sa...

För några år sen när du var gravid med första barnet läste jag din blogg. Och nu hittade jag tillbaks hit via instagram. Känns hemtrevligt på nått vis :)

Joanna sa...

men du!
så himla roligt att höra, att du hittade tillbaka!
välkommen åter, och kram.

Ann sa...

Gah! Hade jag läst detta lite tidigare, dom gick ju för ynka 50 riksdaler!

Joanna sa...

Ann,
visst är det jobbigt!
Jag bannar att mina fötter är större än så. De är helt underbara (skorna, ej fötterna), och säkert väldigt sköna att gå i också.
Fattar inte att de inte gick för mer (de kostade förmodligen också kring 1200, så budgivaren gjorde ett kap på två sätt).