2008/01/10

Om klänningar hos Kii.

Min önskelista.
(alltså jag fyller inte år än på ett bra tag men jag tänkte att man ändå kan få göra önskelistor och i fall någon vill ge mig en fin överraskning då vet de ju precis vad jag vill ha)

1. UhuhunderBAAR klänning från märket Righteous.
Knapp i nacken, och liten ryggöppning.

2. Söt mörkblå klänning med vita små prickar från Maria Westerlind.
Fint 40-talig.

3. Klänning med snäva trekvartsärmar och halvpolo, fina veck framtill, från Righteous.
Röd knapp i nacken, öppning i ryggen.



Nej vänta jag tror att klänning 2 och 3 får byta plats på min önskelista.
Samtliga finns på Kii (Umeå).
Och tro mig.
Hade jag pengarna.
Skulle de varit köpta och packade på posten åt mig redan.

Bilder från www.kii.se.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Hjälp! Den där blå med prickarna, den vill jag ha! Jag vill, jag vill, jag vill.

Jag ska få den. Så måste det bli.

Är den mycket dyr?

Joanna sa...

nja halvdyr.
jag var på väg att beställa den, men det finns bara i strlk 42 kvar och det står dessutom att de är stora i storlekarna.
fast jag funderar ändå på den.
och de svarta.
och örhängena.
ååh ynk allt detta ha-begär, när tänker du stilla dig?

Anonym sa...

Jo, jag såg just att den bara fanns i 42... Faan, jag skulle lätt ha öppnat plånboken för den fina klänningen...

Jag vill ha!

Anonym sa...

Hurra! Jag kommer nog att få klänningen! En vänlig vän i Stockholm har just i detta nu lagt undan den till mig på en affär. Rea, 640-någonting. Eftersom storlekarna är stora så får jag hoppas att jag kan klämma in mig i en 34:a. Idag fanns det en 38:a kvar också. Ska dit imorgon, fredag, ska jag köpa den till dig, så får vi dessutom anledning att ses?

Livet blir nog roligare med en sån klänning. Det tror jag!

Joanna sa...

hurra!
för dig och din tur och din vän.

jag har köpt tre klänningar den här veckan.
jag kan inte på något sätt berättiga ett fjärde köp.
HAHA.
klart jag kan.
men pengarna tog slut.

det får vara din klänning att gå omkring och vara fin i.
så kan jag snegla lite på dig.
avundsjukt men ändå beundrande för är det inte det alla avundsjuka blickar egentligen är.

Anonym sa...

Jo.