2009/03/25

Om smärtan.



1 400 kronor fattigare.

En tand och ett hål mindre.
Inte så farligt som jag trodde.


Jag tror att jag har mer smärta än välmående just nu dock.

Högra käkbenet, fötterna, ryggen, huvudet och sist men inte minst.

Fogarna.

Dessa fogar.
Att de så gärna ville vara med från början man hinner liksom ledsna på dem.

I övrigt gör jag inte så mkt annat i kväll än att vila i soffan.
Försökte mig på en loppisrunda mest för att få lite frisk luft det blev två fina kappor magen ryms helt i den ena och nästintill i den andra.

Jag drömde om Eleonore Nygårds på Modette i natt.
Jag handlade godsaker i en liten butik och den ägdes av hennes vän och Eleonore kom dit och vi började prata och hon var så trevlig och rar och vi blev kompisar och när jag vaknade.
Saknade jag henne nästan.
För hon verkar vara precis så; trevlig och rar och en sån man gärna har sällskap av.

Inga kommentarer: