2009/03/10

Om barnvagnen och om våren som dog.

Våren dog i sin linda.
Och jag lite med den.



Jag har funnit min drömvagn.
Eller det är nästan min drömvagn den hade gärna fått vara lite mindre rutig på ett ställe.
Men sittdelen man får till.
Är för fin för att låta bli.

Den är i Malmö vi har vissa logistiska svårigheter just nu.
Bussgods är dyrt och jag önskar att jag hade vänner i Malmö men jag har inte en enda.


Klänning, Indiska
Halsduk som får mig att känna mig som den franska tidigt 1900-talskonstnärinna jag inte är, Noa Noa

1 kommentar:

Fen sa...

Hur gick det med vagnen? Jag har en vän med familj i Lund fast bor i Gbg. Kan höra med henne om hon ska ditåt. De har bil. Dock sitter deras labrador bak i hundkojedelen så det är om den går in i passagerardelen... hmm. Ska höra med henne när hon åker ner igenom. Har för mig att det var denna helgen men det kan ha varit den som gick. Hur som helst så händer det att hennes familj åker upp ibland och de är jättefina och justa.

Hälsningar Fen