2010/09/29

Om chips.

ÅT HELVETE MED SMALHETEN nu ska jag äta chips.

8 kommentarer:

A och A sa...

Jamen tacka för att du ska äta chips. Fy fasen så gott. Annars kan jag rekommendera ett i förhållande till julen tidigt intag av glögg. Det gör undertecknad och det värmer ju så härligt. Och. Man blir lite lite yr, vilket aldrig är fel.

Joanna sa...

fast jag avskyr glögg.
när vi flyttade från gävle gav vi två proppade systemet-påsar fyllda med glögg till ett glögg-älskande par.
visste inte att även ni var ett, då hade ni kunnat få den ena.

Bonnieto sa...

Helt rätt! Jag banta inte ett kilo innan bröllopet, köpte något att jäsa , ha ha ha ha.

Anna sa...

Been there done that nästan varje dag sedan Harriet flyttade in i min mage men det är så fruktansvärt tråkigt att fortfarande inte vara i närheten av att komma i mina gamla fina och sköna kläder. Så nu ska jag låta bli chips. Vidrigt tråkigt är det.

Joanna sa...

bonnieto,
bättre att jäsa än svälta sig in i sin brudklänning.

anna,
jag kan inte alls ha de kläder jag hade innan torsten.
jag är minst 17 kg från det.
men ibland måste man släppa den ständigt gnagande "jag borde inte" och bara tillåta sig.
(eh, kanske därför jag fortfarande är minst 17 kg bort, visserligen.)

Fröken K sa...

Skål för den!

Anna sa...

Jag vet men jag har tillåtit mig i nio + nio månader nu. Bättre att göra nåt åt det i stället för att ständigt ha dåligt samvete för att jag inte gör det.

Anna sa...

Men det är som sagt tråkigt.