2012/10/04

Om guldkappan – för barn!


Titta!
Nu finns guldkappan på Tradera i barnstorlek!

Hade jag barn.
Höll jag på att skriva.
Men hade jag inte just såld en kappa som var avsedd för finpromenader på helgerna på Södermalm, av den anledningen att vi faktiskt aldrig orkar ta finpromenader på helgerna på Södermalm.
Hade jag köpt den!

Köp den här.


(Och guldkappan i vuxenstorlek, som låg ute på Tradera, den gick ändå för drygt 800.
Det är väl ett okej pris, men den kostade över 2 000 ny, så då behåller jag den hellre.)

3 kommentarer:

TuvaMinnaLinn sa...

Känner också så inför en svart trenchcoat och en rock som jag har...
Borde sälja. Kanske får man testa lägga ut den på bloggen/instagram iaf...
Vill inte ge bort på tradera helst:/

rara clara sa...

Å, jag vet hur det känns ang att sälja saker för en bråkdel av vad man betalade. Det är så surt. Idag var jag dock på andra sidan - har budat hem en kjol på Tradera som jag suktade något så vansinnigt efter förra året. Köpte och lämnade tillbaka, kunde inte motivera det priset. Och så vips! har någon lagt upp på Tradera och så kunde jag buda hem till en summa lägre än halva priset. Idag kom kjolen hem och jag vill bara smeka den, så perfekt är den! Och ännu bättre - jag har inte bidragit till den totala konsumtionen heller.

Joanna sa...

TuvaMinna,
blogg och instagram känns så mkt bättre än Tradera, iaf när det är saker som ligger en varmt om hjärtat.
Det känns som att man bara skickar det vidare i släktet av likasinnande.
På Tradera vet man ju inte alls vem som får den.


Rara,
vilken grej!
Vad kul för dig, jag förstår verkligen din lycka.

Jag hittade en kappa för nån vecka sedan på Tradera, från Noa Noa, och som jag när den fanns i butik verkligen gillade men det fanns bara fel storlek kvar, och jag skulle få köpa den billigt (personalpris) men den var ju fortfarande fel storlek.
Har saknat den.
Men så fanns det helt plötsligt där.
400 kr, och jag köpte inte, för vi behöver 400 kr till annat och egentligen behövde jag ju inte en till kappa, men det stinger lite för mkt i hjärtat för att jag ska kunna skaka mig av det.
Fan fan fan.

Men hurra för ditt!