2012/03/08

Om era stöttande ord.

Tack för alla fina kommentarer ni ger mig.
Tankarna ni delar med på saker som jag vädrar.

Jag svarar er inte alltid nu, ni vet att det bara beror på tidsbrist och orkeslöshet.
Men Helena.
Jag vill tacka dig särskilt, det var något i dina ord som fick mig att känna mig så älskad.
Mina ögon blir tårfyllda av värme bara jag tänker på det.
Tack ska du ha.
Du har så rätt.

"Helena sa...

Jag känner dig inte men jag känner med dig. Jag har två saker att säga till dig med all värme jag kan uppringa över nätet:
Tro på dig själv så går det. Det här var det riktigt viktiga. Du behöver inte skrika ut det över hustaken men känn det inom dig, det räcker.
Det andra är att du ÄR vacker, du är klok, du är allt det du vill vara trots lite darr på läppen. Tillåt dig att slappna av utan att förslappas. Du är en underbar människa som lever och känner, har två fina barn och en make.
Uppmuntran skickas härmed."


3 kommentarer:

Stephanie sa...

Väldigt fint skrivet!

Mammadamen sa...

Jeg har fulgt deg lenge, faktisk fra før du ble mamma, men ikke lagt igjen så mange kommentarer, dessverre ...

Jeg synes du skriver så utrolig vakkert om livet. Innlegget Om verden utenfor, for eksempel, du fanger akkurat hva jeg tenker på.

Gratulerer så mye som tobarnsmamma. Du er et vakkert menneske.

Klem Karianne

Joanna sa...

stephanie,
verkligen.
så rakt in i hjärtat.

karianne,
tusen tack för alla dina fina ord!
vad glad jag blir att du följt mig så länge, helt fantastiskt ju.

det är glädjande att få läsa allt det du skriver.
jag uppskattar uppskattning, den inspirerar och värmer.

kram!