2008/02/12

Om att ibland jobbar jag.

Ibland.
Med stor betoning på "ibland".
Jobbar jag i
en liten och fin butik som säljer kläder.

Senast jag jobbade skyltade jag om och jag blev så väldigt nöjd med mig själv och min goda idé.
Temat på vår- och sommarkollektionen är lite strand anno 1950.
Med endel influenser från annat håll.

Om man frågar mig.

För att förtydliga idén.
Den kanske inte är lika tydlig för alla som för mig.

Sidenbanden runt halsen.

Fladdrar alltså i vinden.

För de står ju så klart på stranden och vinden blåser i kläderna.

Ja jag är ju bara för påhittig ibland.

3 kommentarer:

Ida sa...

jag känner vindfladdret o längtar till sommar. fin fint!

Anonym sa...

Oerhört inspirerande och smakfullt
//Elinleticia

Joanna sa...

men tack.
och tack.

nu ska vi bara berätta det för någon så kan jag få jobba lite som dekoratör alternativt stylist.
eller?