2008/02/14

Om Ulrika.

Ulrika är kanske en av Gävles mest förnuftiga personer.
Hon har god smak.
Jag har empiriska bevis.

Bevis ett: hon gillar min blogg.
Bevis två: eftersom hon gillar min blogg gillar hon även mig (det som märks på bloggen i alla fall).
Bevis tre:
HAHA som om det behövs fler bevis.


Hon har även en väldigt tjusig brosch på mössan.
Som hon köpt i en butik i Stockholm som ägs av två väldigt trevliga människor.

Brosch på mössor är tjusigt.
Jag använder mest basker (se inlägg nedan).
Ulrika visar att det går lika bra med andra sorter.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ulrika är inte bara trevlig. Hon gör jättefin keramik också!

Joanna sa...

jasså minsann!
och jag som ääälskar att arbeta med keramik.

du ser, mina påståenden ovan får bara fler och fler bevis.

Anonym sa...

Tackar allra ödmjukast, till er båda!
Men som jag tidigare skrivit; Joanna är ju min nya idol.
Du gör Gävle lite roligare, flärdfullare och... ja, lite mer 1940-tal.

Joanna sa...

tack så mycket ulrika.
säger jag när jag försöker låta sansad.

fast egentligen låter jag så här:
hihiHIHIHI ååhå hihi taaaaaack!
och blir glad i hela mig.