2008/02/23

Om den ljusblå klänningen.

Min ljusblå klänning.
Hade gärna fått ha några centimeter till i midjan egentligen.
Men jag låter bli att andas, då går det bra.


Det är även klänningen som många främmande män ger mig komplimanger för.
Jag vill ju inte vara kräsen och ha svårt för att tacka och ta emot.

Eller cynisk och bara tro en sak om män.

Men det är även den klänning där vecken över bysten gör.
Att bysten ser både större och spänstigare ut.

Men tack ändå.
Det är säkert för att ni tycker att klänningen har fint fall och fina veck och fin färg.
Tack tack.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Den var verkligen jättefin

Joanna sa...

tack!
och den har två så fina små veck i ryggen, från midjan och upp.
men det är det där med att andas i den.

som jag skrev på din blogg för länge sedan.
angående vikt.
det här är nog en sådan anledning.