2009/10/22

Om en svart och vit.




Äntligen kan jag ha den här klänningen.
Jag köpte den i våras.
Och storleksmässigt har jag kunnat kränga på mig den ända sedan dess.
(Med olika resultat, men ändock.)

Alltid har jag fått slita av mig den den har varit på tok för varm.
För alla gravidhormoner.
Trots att ärmarna är tunna till genomskinlighet.

Nu har de lugnat ner sig nu klarar jag.
Plisserade tyger som samlar på värmen.

Ps.
Jag drömde att jag skulle vara au pair i USA och jag avskydde familjen och jag ville vara med Torsten hade svårt att fatta varför jag gett mig in på detta.
Ibland ska jag bevisa saker för mig själv, jag misstänkte att det hade något med det att göra.
Pappan hade en liten urinoar i hörnet av vardagsrummet men han var inte så bra på att pricka.
Och så drömde jag att Underbaraclara hade 600 000 läsare per dag och jag tänkte: shit det är ju nästan en miljard i veckan!
Jag är inte bra på huvudräkning i sömnen heller.
Nu ska jag på spa.
Hurra.

Inga kommentarer: