2010/08/29

Om mina nya vinterskor. Väl?

Mina nya snygga skor JAG FYLLER ÅR PÅ TISDAG.
(Bara så att ni vet).



Ljus sula.
Är den väl i cirka fyra veckor men det är så himla snyggt så länge det varar.
Det var en av anledningarna till att jag föll för mina såna här.

Men enligt den här trevliga bloggen.
Kostar de 2 200 och är det min budget?
Eeh.
Även om jag försöker lära mig att handla få och välgjorda (och med det även dyra) föremål till min garderob.
Men det lyckas jag sällan med så då blir det både och.
Och det känns ju inte så smart.


Bild från Filippa K.

3 kommentarer:

amanda löwenberg sa...

Åh så fina de var! Skulle också vilja ha såna! Grattis i förskott dessutom!

Alexandra sa...

Fick mig att tänka på de här:

http://www.laredoute.se/DetailPages/DetailPage.aspx?categoryid=48640&productId=284713&SellingFlag=SearchText&SearchBackLink=

Lite billigare...men utan kil tyvärr (hopplöst att gå i 8!cm).
Hoppas du har en snäll vän som ger dig dom i födelsedagspresent, det är du värd!

Joanna sa...

tack amanda!

alexandra,
verkligen.
det fanns ett par med klack hos filippa k också, som verkligen var samma modell som den där hos la redoute.

men ja.
8 cm klack.
svår vardag.