2010/08/31

Om det viktigaste av allt; Min födelsedag!



Jag undrar hur länge jag kommer att referera till.
Min 30-års-dag som vi firade i Paris.

Det var en bra dag det var en bra natt i morse.
Var också fin.
Jag väcktes.
Eller egentligen väcktes jag ju långt tidigare men min käraste och Torsten gick upp och lämnade mig att somna om.
Så därför väcktes jag sedan av en frukostbricka och sång.
Torsten var som förhäxad av det tända ljuset.
Och efter att han hade ätit upp både mitt fil och mina mackor och dessutom försökte dricka upp allt mitt te.
Där drar jag dock gränsen rör aldrig mitt te.
Så satt han på sängen och luktade på parfymflaskan jag just fått.
Och låtsades hosta och nysa efter varje gång.

Så den här födelsedagen har redan hunnit vara fin och mysig.

3 kommentarer:

Lena sa...

åh, vad fint! :)
och grattis på födelsedagen!

Lisa sa...

grattis och fint du!

Anonym sa...

stort grattis!!!