2010/08/22

Om en 8-lista.

8 favoritprogram:
- Seinfeld
- Absolutely Fabulous

- 2 1/2 män
- Family Guy

- Grand designs
- Sverige runt
- How it's made
- På spåret


8 saker jag gjorde i går:
- Strök och hängde äntligen upp gardiner i vardagsrummet
- Dammtorkade
- Gjorde pannacotta med lingon och blåbär
- Rensade en hög som legat på skrivbordet väldigt länge

- Åt frukost med Torsten och min käraste
- Gick till lekparken innan klockan var tio
- Köpte blommor i Hagsätra som visade sig fira 50-års-jubileum så vi lyssnade på lite live-musik.
- Fick fina vänner på besök och öppnade tre flaskor bubbel


8 saker jag ser fram emot:
- Att se Torstens första möte med sin förskola och alla där
- Nästa helg när andra fina vänner kommer på besök
- Att börja om på jobbet
- Första helgen i september då både min mamma och syster kommer hit

- Bo i hus
- Slå igenom (med vad? nåt bara)
- När Torsten får ett syskon (men inte att bära på det, gruvar mig för hur det kan bli)
- Lägga mig i soffan och bara slappna av

Inga kommentarer: