2010/08/22

Om otillåtna tankar.

Det är får man inte tänka:
Att man blir sur på alla som är gravida och går NER i vikt medan de är det.
Att man nästan drömmer om en fettsugning.
Fast det äckliga i själva begreppet av vad som är en fettsugning får mig visserligen.
Relativt raskt.
På andra tankar.

Men ändå.

När jag fyller år önskar jag mig att bli bortrövad och placerad på fat camp.
I en månad minst stenhård träning bara nyttig mat i lagom mängd.
Då kommer jag att bli lycklig resten av mitt liv.
4 sure.

6 kommentarer:

Ulrika sa...

Jag kan förstå att det är frustrerande med de där extrakilona som du vill bli av med. Om du frågar mig så tycker jag att du ser helt underbart fin och vacker ut så som du ser ut nu!

Sophie sa...

I hear you sister!

Joanna sa...

ulrika,
tack snälla du.
men jag vill inte bara vara fin, jag vill även komma i alla mina vackra klänningar kjolar blusar.
det är mest det som stör nu.

sophie,
puss!

Ulrika sa...

Jo, det förstår jag också och det måste vara väldigt frustrerande att ha alla de där godbitarna så nära men ändå inte kunna använda dem. Förresten, är du intresserad av min den där "Falcon-Crestklänningen" som jag visade på min blogg någon gång i våras, så kan du få den. Den har resår i sidan och är rätt så stor. Hör av dig!

Joanna sa...

kära ulrika,
som svar på ditt erbjudande;
JJJJJJAAAAAAAA
tack gärna!

Ulrika sa...

Skicka din adress till mig så kommer den som ett brev på posten endera dagen.
ulrika at ulrikaolsson.se