2008/05/20

Om att ta bilder och om underbara klänningen.

Jag tog bilder på mig själv i går, av en särskild anledning det märker man senare.

Antingen såg jag väldigt skeptisk ut.
Eller så såg jag alldeles för glad ut.
Eller helt enkelt väldigt melankolisk och alldeles för drömmande ut.

Men efter vänta jag måste räkna.
88 bilder.
Blev det okej.

Men då insåg jag att en bild rakt fram ifrån utan att något händer.
Ser väldigt tråkig ut så det slutade med att jag använde bild nummer typ tre av alla 88.

Klänningen är i alla fall helt fantastisk men får tyvärr inte plats i sammanhanget bilden ska användas i.
Vilket reulterar i att jag ser naken ut.
Typiskt.

6 kommentarer:

Ida sa...

det finns ett franskt ord som ständigt återkommer när jag tänker på dig...beau...men det kanske är den manliga varianten av belle o då blir det inte som jag tänkt. belle låter mer flickigt söt medan beau låter vackert.

Joanna sa...

ja jag är ju ingen lärd inom det området men beau är nog det manliga.
men hellre beau än belle.
jag tänker på en dålig films dåliga huvudroll, nån fladdrig liten snärta.
och sån är ju inte jag.
jag är redig och robust, jag är en beau.

Joanna sa...

alltså jag menar:
tack!

Åsa sa...

Jag kan bara säga:
GUD SÅ VACKER!

Anonym sa...

håret, blicken, konturerna färgerna!

tres, tres belle!

Joanna sa...

tack åsa tack anonym.
ni har mkt god smak så klart.