2008/05/12

Om Star Trek och om utsläppt hår.

I dag har jag utsläppt hår.
Gånger jag har utsläppt hår:
När jag tvättar det.
När jag väntar på att det ska torka efter att ha tvättat det.
När jag tar ut sova-knuten för att sätta upp det i vaken-frisyren.
Jag gillar inte hår som tar på min hals och i ansiktet men i dag tänker jag ge det en chans.
Jag svettas redan av obehag.

Och senaste klännings-fyndet.
Ria, 30 kr.
Kompis kunde inte ha den synd för henne, ärligt, men hurra för mig!
Den får mig att tänka Star Trek.

2 kommentarer:

Ida sa...

tres beau..säger jag fastän jag inte behärskar franska men i mitt huvud gör jag det. så det så.

Joanna sa...

oui beau.
nej jag vet inte jag kan ju som sagt inte franska grr.

fast min ordverifiering jag är inte inloggad så då måste jag ordverifiera även mina egna kommentarer.
den blev i alla fall rmvmoi.
haha. moi. DET vet till och med jag att det är franska.