2010/02/02

Om en guldkofta och om en ny praktikplats.


För länge sedan köpte jag en ny kofta på H&M.
Den har jag burit.
Ända sedan dess.

Och i dag började jag på en ny praktikplats.
För att den gamla inte passade.
De var fina och det var trevligt men jag behövde göra mer saker.
Så nu är jag på Allt om resor.
Och ska få lära mig layout och redigering och kanske lite illustrering också.

Jag kommer inte att längta ännu mer efter utlandsresor.
Till varma ställen.
Av att vara på den tidskriften det kommer jag verkligen inte att göra.

Ps.
Koftan är himla fin men den har mkt tyg framtill och det är väldigt lätt att doppa den i maten när man sätter sig vid ett bord.
Det gör jag minst en gång per dag.

4 kommentarer:

Lisa sa...

du är så vacker!:)

jessica/vintageportalen sa...

oh, allt om resor låter underbart! hoppas du kommer trivas utmärkt där!

stor kram till dig och tack för din underbara kommentar som värmde hela vägen till lilltån. detsamma tycker jag om dig!

Joanna sa...

men lisa då.
du är så givmild med dina komplimanger.
du höjer alltid mitt humör.

jessica,
jag trivs allra redan!

och tack själv,
kram.

iLLi sa...

Åh, jag skulle nog bli lite smått tokig om jag satt och tittade på härliga resor.. :-P

Vad roligt med nya praktikplatsen!!

Kram!