2011/02/01

Om SL-kort.


Mitt bidrag.
Rösta här (om du älskar mig och vill få mig att känna mig omtyckt (obs obs ingen press)).
Eller så röstar man på något annat fint bidrag det fanns massor.
(Obs obs mitt är så klart finast så ni kan spara tid genom att bara klicka på första länken direkt, varsågod det är service från mig till er.)

Äntligen har SL infört.
Att man kan designa sitt eget sl-kort.
Precis som Swedbank och andra banker har jag har själv ett sånt.
Faktiskt såg en kvinna som jobbar på Swedbank med just de designade korten.
Mitt kort i kön på en loppis.
Åh vilket fint kort du har sa hon.
Åh tack jag har gjort det själv på Swedbanks hemsida.
Jag vet sa hon det är jag som jobbar med det.

I alla fall.
SL har en tävling.
Det bygger på röster och alltså indirekt på att man länkar sitt bidrag och uppmärksammar så många som möjligt på det.
För urvalet är annars omöjligt att göra ingen har tid att bläddra igenom alla.
Jag tror sällan att jag ska vinna tävlingar som dessa.
Men det hindrar mig inte från att göra otaliga bidrag det är så himla roligt.


9 kommentarer:

EvaP sa...

Det är klart att jag älskar dig.

Fröken Amina sa...

har röstat på ditt fina kort!! Lycka till.

Frida sa...

klart jag röstar på dig!!

TuvaMinnaLinn Vintage (a love story) sa...

jätte hemskt fin! Jag ska rösta!

Joanna sa...

tack och tack och tack!

och tack eva, det känns fint att du gör det.

Anonym sa...

Nu har jag röstat, hejja hejja!

Linnéa sa...

Jag har röstat, från Berlin. Åker vidare till Paris i dag. Kram

LillaGrå sa...

Jättefint! Har röstat.
För övrigt gillar jag talgoxen väldigt mycket.

Joanna sa...

paltfrugan,
tack tack!

linnéa,
bra jobbat.
och trevlig vistelse.
kram.

lilla grå,
finemang!
talgoxen var nog en av mina favoriter också, men bilden var så dåligt upplöst att jag inte klarade av det.
kanske försöker bättra på den och lämna in ett till bidrag.