2011/02/04

Om en bra dag och sen blev det helg.


Jag föredrar att ha saker att göra på jobbet.
Flera saker.
Det får mig att känna mig nyttig och behövd.
Jag har fått fast anställning nu jag ropar hurra så att det ekar mellan husen.

I dag var en bra dag.
Med många saker som behövde göras och som jag kunde beta av.
Sedan ett trevligt fika med öppenhjärtiga samtal och en känsla av att komma.
Kollegor lite närmre.

Och sen blev det helg och min käraste hade potatisen i ugnen och köttet i stekpannan.
Och vinet på kylning och Torsten fick dricka saft.

Dyvik Husby tolkade Nirvana på På spåret.
Och jag fick gåshus och en form av lyckorus som bara riktigt bra musik ger mig.

5 kommentarer:

Anna-Karin sa...

Hurra!!! Grattis :D

Magpie sa...

hurra för dig, nirvana-covers och fina klänningar!

Lisa sa...

tjusiga du. grattis!!!!! :D fira ordentligt nu hihi.

Joanna sa...

TAAAACK!

Sköna Helena sa...

Grattis grattis grattis! :)