2011/02/15

Om tallrikarna som äntligen kom upp.




Förra helgen efter lite sol och socker.
Hade jag ork nog att fixa.

Jag fixade upp två tavlor den ena har stått i ett hörn sedan i somras.
Bakom en gardin och skämts har den stått.
Den andra köpte jag i december så det var inte alls lika farligt.

Tallrikarna köpte jag för så länge sedan att det tänker jag inte ens avslöja.
Nu slipper de iaf åka in i micron för att värma div. mat åt gäster som inte vet.
Att de står i skåpen i väntan på att bli prydnader och inget annat.
De slipper få hjärtat i halsgropen när jag skriker nej inte den!

6 kommentarer:

TuvaMinnaLinn sa...

"Konsten att behålla en man"

du får nog nästan posta en närbild av den. På begäran.

Magpie sa...

Ja, de fantastiska tallrikarna i all ära, den där "konten att.." postern kanske man borde ta en titt på i förebyggande syfte?

Ojet sa...

mittenbilden är som en dröm! av färger som nästan smälter ihop. ljumma. fint

Glamourbibliotekaren sa...

Herlig!!

Joanna sa...

tuva minna,
den finns i detalj någonstans på bloggen.
men så klart ska jag visa igen, allt för dig.

magpies,
jag läser den så klart varje dag, det är så jag lyckas göra allt rätt.

ojet,
tänk om hela tillvaron fick vara så.

glamoubibliotekaren,
tackar!

Lisa sa...

vackert och oj vad jag kommenterar mycket nu hehe. men jag har EN STOOOOR hög med olästa inlägg på bloglovin nämligen ;P.